Time Changes Everyone of Us

Posted by Anıl | Posted in | Posted on 23:00

"Hayat çok garip gerçekten. Cuma günü Yol Üstü Lezzet Durakları'nın o günkü durağı Erzurum'du. Meşhur Cağ Kebabı tanıtıldıktan sonra ilk defa rastgeldiğim bir tatlıyı öğrendim. Kadayıf Dolma dedikleri bu tatlı o gün ister istemez dilimin damağımın iki kat nemlenmesine sebebiyet vermişti. Yemek için de kalkıp Erzurum'a gidemezdim ya! Gariplik burada değil tabii, bundan sonrasında. Dün İstanbul'a geldim ve havaalanından taksiye bindim. Klasik taksi muhabbeti sonucu taksicinin Erzurumlu olduğunu öğrendim ve izlediğim programdan bahsettim. Adam adresimi isteyip, ardından da 'Sana memleketten kadayıf dolma getirteyim' diye tutturmasın mı! Düşüncelerim önce tatlının dayanılmaz görüntüsüne odaklansa da caydım o işten."

Hey gidi! Yukarıda okuduklarınız 24 Aralık 2007 tarihinde tarafımdan yazılmış. 7 numaralı Pazartesi Notları'nın bir ferdi olmakta... O vakitler nereden bilecektim iki sene sonra askerlik görevim için Erzurum'da olacağımı. Eh, ulaşılmaz gelmiş Erzurum lezzetleri. Sonra bir bakmışım Cağ Kebabının da Kadayıf Dolmasının da tam ortasında buluvermişim kendimi. Hayat işte... "Sürprizlerle dolu" diye boşuna dememiş diyen...

Comments (2)

doymuşsundur artık aramazsdın bir daha değil mi :))

Cağ kebabı değil de, kadayıf dolmasını özlüyorum. Daha fazlası değil :)