Dinlenmesi Gerekenler (53) - Boşa Noga

Posted by Anıl | Posted in | Posted on 17:00



Yollarda aç, ayakaltı düztaban
Açmışlar birer birer, bana gülümsediler
Kokulu dar sokaklar, fıkırdar durur tenim
İnanıyor her yerim
Du day du da du day du da

Yeter - mi yetmez
Canlandım şanlandım
Üşümüştüm - ısındım
Solmuştum - doğruldum

Güneşi yola yola, yaz başı yakınlarda
Bahar geldi kapımıza, hey merhaba
İçime doğa doğa, duydu beni bir anda
Bahar geldi kapımıza, hey merhaba

Coşkun pınarlar akar, şeffaf, gümüş, sisli sular
Fikirler filizlenir, hadi umut yuvarlan
Ekşimiş eskileri; hücreler yeniledi
Tüyden hafif ben oldum
Tırtıldım kelebek oldum
Du day du da du day du da

Yeni midir bilmek
Canlandım - şanlandım
Darılmıştım - solmuştum
Dilsizdim - açıldım

Güneşi yola yola, yaz başı yakınlarda
Bahar geldi kapımıza, hey merhaba
İçime doğa doğa, duydu beni bir anda
Bahar geldi kapımıza, hey merhaba.

Fatima Spar und die Freedom Fries

Comments (0)