Pazartesi Notları #106

Posted by Anıl | Posted in | Posted on 13:15

  • Ülkemizde ne çok krallık varmış meğer. Gol kralı, kumarhaneciler kralı, çöpçüler kralı, bekçiler kralı, kraldan çok kralcılar kralı... Gider bu...
  • Ülkede yasaklananlar kervanına Pitbull cinsi köpekler de katıldı. Memleketin halini ailecek hayretler içerisinde takip ediyoruz.
  • Godoş çok güzel bir kelime bence. Küfür gibi ama değil, sevgi sözcüğü gibi ama o da değil...
  • İnsan güzel anılarını saklayabilse, kötü günlerinde bohçasından çıkarıp yeniden yaşayabilse ya...
  • "Sana dün bir tepeden baktım aziz İstanbul" dizesi artık mazi. Tepe kalmadı İstanbul'da. Tepe olsa da bakacak bir İstanbul kalmadı.
  • Yarışma programlarında bile kötü durumlar için joker hakkı bulunurken, hayatın kendisi bu hakkı neden tanımıyor insana?
  • The Truman Show'un bir parçası olabilir miyim? Etrafımdaki herkes, bunu okuyan sen bile, bu şovda bana rol yapıyor olabilir misiniz? Bu durumda şovun adının da The Anıl Show olması gerekmez mi? Bilemedim.
  • Biri yer biri bakar
    Kıyamet Behlül kaçar...
  • Siz siz olun kör bir arkadaşınıza "Bilmem kime çok benziyorsun" demeyin.
  • Müsait bir yerde inecek vaaaaaaaaaaar!
  • Unum da var, şekerim de var, yağım da var... Ancak taksici değilim. Olur mu?
  • Yumurta mı tavuktan, tavuk mu yumurtadan çıkar? Demokrasilerde mi çare tükenmez, çarelerle mi demokrasi tükenir?
  • Ben eskiden, yani çok önceleri, küçükken hatta, Sıhhi Tesisat tabelası gördüğümde "Ulan neden bütün tesisatçıların adı Sıhhi?" derdim. Çocuktum ama ya...
  • İktidar partisi ses etmiyor ama takip etmiyoruz sanılmasın tabii. 12 Eylül için seçmen listeleri hazırlandı. Takipçisi olun efendim.
  • Bugün Allah bizim için ne yaptı? Savaş, terör, yoksulluk, haksız kazanç... Başka?
  • Mustafa Kemal'e de "Boşver birader ya, memleketi sen mi kurtaracaksın?" demişler midir? O'ndan sonra bizdeki zihniyet hep bu ya, ve böyle olduğumuz için bu durumdayız ya...
  • Buse'ye...

Comments (0)