Pazartesi Notları #113

Posted by Anıl | Posted in | Posted on 15:15

  • Bir Bilmecem Var Çocuklar konsepti yalan oldu... Soruya 1 hafta boyunca kimse cevap yazmadı yahu. Bu da bana ders olsun! Donnie Darko DVD'si boş boş bekliyor artık. Bir arkadaşa hediye ederim şimdi ben onu. Halbuki ne ümitliydim be! İkinci bir emre kadar - ki bu emir olayı hep askerden sonra başladı - yasaklıyorum Bir Bilmecem Var Çocuklar'ı... Bilmecem var ama cevabım yok.
  • Çok duygusala bağladım... Toz moz kaçtığı yok gözüme, basbayağı ağlıyorum şu an.
  • 1 seneyi aşkın süredir iki tane kırmızı yanaklı Singapur kaplumbağasına sahibim... İkisinin de ismi yok ve ben bunun farkına şu an varıyorum.
  • Galatasaray taraftarı istifa etse ne güzel olur ama değil mi?
  • "İstanbul Kokoreci" diye bir şey var ya hani, OLMASIN! Domatesli kokoreç mi olur yahu? Nerede görülmüş?
  • Başbakan "Hukuk kimsenin arka bahçesi olamaz" buyurmuş. Sandıktan "evet" çıkması halinde kimin oyun parkı olacağı belli ama...
  • Ekşi Sözlük'de yazar olmak önceleri bir övünç kaynağıydı. Muhabbetlerde "Ben Ekşi Sözlük yazarıyım" denildiğinde Falım reklamındaki amcaların yaptığı gibi bir "Vuuuuuuv" sesi yükselirdi. Basbayağı kimlikti işte yahu! Kafasına esen yazar olamıyordu mesela. Ben 2005 yılının başında kayıtlı okur oldum sözlüğe. Yanılmıyorsam 2003 yılında da başka bir kullanıcı adıyla kayıt olmuşluğum vardı. Sonra unuttuk tabii kullanıcı adını da şifreyi de... Neyse efendim... Sosyal sorumluluk kampanyalarına imza atanın yazar olma hakkı kazandığı bir siteyken, kahvehane muhabbeti yapan, ona buna küfretmeyi eğlence sayan zihniyete "Buyur abi, sen de gel" deniyor. "Ben Ekşi Sözlük yazarıyım" dediğiniz adam, "Ne var yani, ben de öyleyim" diyebiliyor. Yazar olmak bir ayrıcalık değiş artık. Öyle yani... İçime dert olmuştu, söyleyeyim dedim.
  • Sunar Mısır Yağı reklamı kadar itici reklam var mı?
  • 118 80 var bir de...
  • Arasam çok bulurum aslında...
  • Televizyon kanalları UFO'nun ekmeğini yediği kadar başka hiçbir şeyinkini yememiştir.
  • Diğer blogumda Sabri Sarıoğlu ile ilgili bir fotoğraf yayınladım. Anında internete yayılmış. Yayınlayanlar kaynak belirtse mutlu olabilirdim.
  • Geçtiğimiz hafta bir gencin Taraf Gazetesi satın aldığını, gazetenin yanında ayrıca Penguen ve Uykusuz'a para harcadığına tanıklık ettim. Bu ne yaman çelişkidir!

Comments (2)

screenshot çok zor geldi bana valla, donnie darko dvd'sine burun kıvırdığımdan değil :)

artık ekşi sözlük yazarı olmak övünç kaynağını geçtim (ki eskiden bayağı bir ayrıcalık olduğuna katılıyorum) utanç kaynağı oluyor. küçümseyerek falan bakıyor insanlar.

ya bi dakka şimdi ama bir kere ben onu çok geç gördüm gördüm ve zaten bilemedim bilsem bile ben yazana kadar da kaç kişi yazmıştır diye geçirdim içimden...

vallahi bahane değil hepsi doğru :))