Pazartesi Notları #111

Posted by Anıl | Posted in | Posted on 13:15

  • Az önce Galatasaray SK'nin resmi Twitter hesabında yayınladığı Tweet aynen şöyle: "SON GÜN: Motorlu Taşıtlar Vergisi'ni GSBONUS Card ile www.gib.gov.tr den 5 TAKSIT ödeyebilirsiniz."
    Afedersiniz ama endüstriyelleşen futbola kafam girsin!
  • Bazen böyle edepsizleşebiliyorum. Nadiren oluyor ama bu bana. "Bana olmuyor, çok ayıp" diyen varsa, buyurun, bir yerlerde oturup bir çay içelim.
  • O değil de bu ülkede demokrasinin teminatı olduğunu iddia eden bir iktidar vardı, değil mi? Şu olaydan sonra başbakan meydanlara bir süre ara verip, açıklama yapsın: Haber Burada!
  • Karikatüristlere dava açan bir başbakandan başka da bir şey beklenemezdi herhalde.
  • Referandum mitinglerinde demokrasi masalı anlatan adamın samimiyeti bu kadar!
  • Referandum demişken... 12 Eylül'de canı en fazla yananlar CHP ve MHP iken, ve bu partiler ısrarla referanduma "HAYIR" diyorken, iktidar başka bir yolunu bulsun 'evet' dedirtmenin.
  • Inception'u ilk gün izledim. Film getirdiği yankının boşuna olmadığını gösteriyor. Uzun uzadıya hakkında konuşmak isterim ama zaten şu günlerde herkes hakkında bir şeyler söylüyor. Üzerinden bir süre geçsin bence...
  • "Bir Bilmecem Var Çocuklar" konseptinin karar aşaması sona erdi. Katılım azdı, fakat mühim değil. Armağan olarak vereceğim DVD'lerin türü hakkında yapmış olduğum anket sonunda beklediğim üzere "klasik filmler" en fazla oyu aldı. Bu demek oluyor ki klasik filmlere daha fazla ağırlık vereceğim. Belgesel filmlere tek bir oy çıkmaması da ilginç :) Çok ender olarak yer vereceğim, bunu da bilin :) Artık yarışma soruları için tetikte olun. Her an bir soru gelebilir.
    Küçük bir not daha... Yarışmalara "Adsız" kimliğiyle katılanlar, en hızlı cevabı verseler dahi dikkate alınmayacaklar.

Comments (1)

ama ya olmaz ki şimdi ben bu haftasonu tatile çıkıyorum ve 10gün yokum ilk sorulara denk gelemeyeceğim sanırım :((