Pazartesi Notları #112

Posted by Anıl | Posted in | Posted on 00:15

  • Geçen haftayı boş geçmişiz. Bunun farkına hafta ortasında vardım. Hayret bir şey.
  • Blog ilk DVD'sinin sorusu gün içinde (16 Ağustos 2010) yayınlanacak. Elini çabuk tutan kazanacak. Gün içinde tetikte olun. İlk film de belli oldu: DONNIE DARKO.
  • Yeni bir blogum var. Galatasaray ağırlıklı bir futbol blogu. Davetlimsiniz. Kapıda adınızı belirtmeniz yeterli: Sevdan Olmasa.
  • Çocukluğumda yanan mumun eriyen kısmına parmağımı batırır, durumun verdiği acı hissinden garip bir haz alırdım. Olur muydu sizde de? Yoksa tek manyak ben miyim?
  • Deniz suyu sıcaklığı hava sıcaklığına eşit bizim memlekette. Serinlemenin yollarından biri değil artık denize girmek.
  • Arı Maya resimli silgiler vardı zamanında. Var mı hâlâ onlardan? Mis gibi de kokardı. "Koklama, kanser yapıyormuş" derdi çok bilmiş sıra arkadaşınız.
  • The Expendables harika bir aksiyon olmuş. Yıldızlar topluluğu olunca beklenen de buydu zaten. Ayrıntılı bir incelemesini yazmak lazım. Dergiye Christopher Nolan dosyası yetiştirmem gerek. O bitsin hele bi'.
  • Tayyip Erdoğan "Hani egemenlik kayıtsız şartsız milletin ya" derken ne demek istedi acaba?
  • Mehter Marşı ile gelen, İzmir Marşı'yla gider... Yakındır yakın.
  • Geçtiğimiz hafta koyamet kopmuş bir ara. Ne yani, şu an Araf'ta mıyız?
  • Facebook arkadaş listesi de borsa gibi ama değil mi? Bir iniyor, bir çıkıyor falan...
  • Çokokrem reklamındaki çocuk çok güzel "Çokokrem" diyor. Nutella'yı unutturur. O derece...
  • AKP verdiği iftar yemeğinde referandum propagandası yapacak kadar içten pazarlıklıdır. Yesinler sizin dininizi...
  • Ezginin Günlüğü'nün Kadıköy şarkısı müthiş. Anılarım depreşti. Dönmem lazım acilen İstanbul'a ve Kadıköy'e... Sonbahar da yaklaştı.
  • Eğer Facebook'da bir daha "Bilmem nereye tatile gidiyorum" diyeni görürsem, üşenmeden gidip kazma kürek girişeceğim. Lan bana mı gidiyorsunuz? Sessiz gidilmiyor mu şu tatile?
  • Donnie Darko diyorum!

Comments (0)