Bir Bilmecem Var Çocuklar #1

Posted by Anıl | Posted in | Posted on 22:15

Donnie Darko ödülü yalan oldu, hatırlarsınız sanırım. Bir Bilmecem Var Çocuklar'da birkaç hafta önce sorulan soru David Lynch'in The Straight Story'sine aitti. Tahmin eden kimse olmadığı için Donnie Darko DVD'sinin akıbeti farklı oldu. Neyse...
Bayram dedim, seyran dedim, konsepte yeniden hayat verdim. Yapacağınız şey çok basit. Yukarıda bulunan fotoğrafın hangi filme ait olduğunu söyleyen ilk kişi DVD ödülünün de sahibi olacak. Önceki fotoğrafa nazaran kolay olduğunu düşünüyorum.
Ödül mü ne? Jim Jarmusch imzalı Stranger Than Paradise.

NOT: "Adsız" kimliğiyle verilen yanıtlar doğru bile olsa kabul görmeyecektir.

Comments (7)

İşte bu kez çalıştığım yerden geldi soru :) What's Eating Gilbert Grape - Gilbert'in Hayalleri.

What's Eating Gilbert Grape HASAN YEŞİL

whats eating gilbert grape (1993)

what's eating gilbert grape diyorum efendim. son kararım. kazandım mı şimdi, noldu :D

@ Biraz Şöyle Biraz Böyle,

Öncelikle tebrikler, Road Runner gibisiniz :)

Adres bilgilerinizi hanilgurkan@gmail.com'a ulaştırırsanız, en kısa zamanda Stranger Than Paradise DVD'si elinize geçecektir.

Bir sonraki Bir Bilmecem Var Çocuklar'da görüşmek üzere :)

--- SON DAKİKA ---

(Böyle yapınca daha bir heyecanlı oluyormuş. Neyse...)

Armağanı kazanan Biraz Şöyle Biraz Böyle, armağan etmeyi planladığım Stranger Than Paradise'nin kendisinde bulunduğunu ve ödülün doğru cevabı veren ikinci kişiye verilmesini rica etti. Çok güzel bir yaklaşım olduğunu belirtmeliyim.

Hal böyle olunca Stranger Than Paradise DVD'si doğru yanıtı veren ikinci kişi olan "Hasan YEŞİL"e gidecek. Hasan YEŞİL benimle bağlantı kurup, adres bilgilerini ulaştırırsa sevinirim.

Sevgiler...

yahu ben soruyu bile yeni gördüm bu nasıl iş böyle daha çok çalışmam lazım çookkk :))

bu arada Biraz Şöyle Biraz Böyle'yi de bu ince ve düşünceli hareketinden ötürü çok takdir ettiğimi söylemeden geçemeyeceğim...